مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 10:052018-02-27سياسي

اشتغال بیماران خاص، چالشی چندین ساله/مکاتبه با وزارت کار و مجلس


تصویب قانونی در جهت "حمایت از بیماران خاص" که اشتغال، کارآفرینی و ازدواج این بیماران را مورد توجه قرار دهد، چند سالی است که به عنوان مطالبه مشترک بیماران خاص و البته انجمن های حامی این بیماران مطرح است؛ - تصویب قانونی در جهت "حمایت از بیماران خاص" که اشتغال، کارآفرینی و ازدواج این بیماران را مورد توجه قرار دهد، چند سالی است که به عنوان مطالبه مشترک بیماران خاص و البته انجمن های حامی این بیماران مطرح است؛ موضوعی که پیگیری های مرتبط با آن تا کنون به سرانجام مقصود نرسیده است.

محمدرضا مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اشاره به نبود قانونی برای حمایت از بیماران خاص، اظهار می کند: ما چندین سال است به دنبال قانون حمایت از این بیماران هستیم که قرار بود در مجلس تصویب شود، اما هنوز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

در این قانون حمایت از اشتغال، کارآفرینی و ازدواج این بیماران مورد توجه قرار گرفته، اما با وجود پیگیری ها و قول هایی که در این زمینه داده شده، تا این لحظه تصویب نشده است.

وی ادامه می دهد: اشتغال بیماران خاص مشکلی چندین ساله است؛ بیماران تالاسمی در آزمون های استخدامی ارگان های دولتی رتبه های خوبی کسب می کنند، اما زمانی که متوجه بیماری فرد و معاف بودن آنها از سربازی می شوند، از استخدام آنها خودداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیماران خاص، چالشی چندین ساله/مکاتبه با وزارت کار و مجلس

اشتغال بیماران خاص، چالشی چندین ساله/مکاتبه با وزارت کار و مجلس