مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 14:252018-02-27فرهنگي

فعالیت واحدهای غیرمجاز در منطقه گردشگری اخلمد خراسان رضوی


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چناران گفت: با اجرای طرح جامع گردشگری اخلمد می توان این مجموعه را به لحاظ ساختمان های غیرمجاز ساماندهی کرد.

- محمد طاهریان مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب، در خصوص ساخت وسازهای غیر مجاز در منطقه اخلمد، اظهار کرد: منظره طبیعی اخلمد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و تمامی ساخت وسازهایی که در اطراف این منطقه انجام شده منجر به کاهش دید و لذت بردن از منطقه شده است و ساختمان های رنگارنگ هیچ سنخیتی با بافت منطقه که بافتی تاریخی است و از خشت و گل ساخته شده، ندارد.

وی در خصوص راهکارها و جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، خاطرنشان کرد: با توجه به جلساتی که با مدیران شهرستان و نیز مسئولین مربوطه انجام شد، در نظر داریم راهکاری در مورد طرح جامع گردشگری اخلمد داشته باشیم و با شناسایی ساختمان ها طرح جامع را برای آن تعریف کنیم و تا زمانی که این طرح در نظر گرفته نشود هیچ گونه ساماندهی صورت نمی گیرد به همین منظور اقداماتی در خصوص طرح جامع گردشگری اخلمد انجام شد و پیگیر این موضوع هستیم که آن را به نتیجه برسانیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران افزود: تاکنون جلساتی در خصوص این موضوع برگزار شد و بعد از ایام تعطیلات نوروز این موضوع را به جد پیگیری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحدهای غیرمجاز در منطقه گردشگری اخلمد خراسان رضوی

فعالیت واحدهای غیرمجاز در منطقه گردشگری اخلمد خراسان رضوی