مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 15:402018-02-27پزشكي

افزایش توان علمی و رسیدگی به نیروی انسانی مهم ترین ماموریت وزارت بهداشت


قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان به اجرای عدالت بسیار نزدیک شده ایم، - گفت: ایران از نظر بهداشت و درمان رتبه نخست در منطقه را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شاهین آخوندزاده در پنجمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور ویژه دانش آموختگان حوزه های پزشکی و پیراپزشکی در انستیتو پاستور ایران در کرج با اشاره به اسناد بالادستی که تاکید دارد باید کشور اول منطقه در تولید علم، فناوری و نوآوری باشیم، گفت: با اقدامات صورت گرفته به جرات می توانیم بگوییم که اکنون در بخش بهداشت و درمان رتبه نخست در منطقه هستیم.

وی با اشاره به دغدغه رهبری مبنی بر اجرای عدالت در کشور، اظهار کرد: هم اکنون خدماتی که در بیمارستان های دولتی ارائه می شود تفاوتی با ارائه خدمات در بیمارستان های غیردولتی ندارد و بهترین خدمات به افراد ارائه می شود.

دکتر آخوندزاده گفت: در کنار دستاوردهای علمی که وزارت بهداشت کسب کرده، به اجرای عدالت در بخش بهداشت و درمان نیز بسیار نزدیک شده ایم.

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ادامه داد: اعتبارات پژوهشی ما یک دهم کشور ترکیه است، اما از نظر توان علمی به خصوص در بخش علوم پزشکی از این کشور پیشی گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توان علمی و رسیدگی به نیروی انسانی مهم ترین ماموریت وزارت بهداشت

افزایش توان علمی و رسیدگی به نیروی انسانی مهم ترین ماموریت وزارت بهداشت