مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 16:402018-02-27فرهنگي

مهمترین اولویت های معاونت مطبوعاتی در سال 97


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام طرح ها و برنامه های ما برای سال آتی، تسهیل امور مربوط به رسانه ها و خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، محمد سلطانی فر در نشست با دبیران مناطق هشت گانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های معاونت مطبوعاتی در سال 97، تصریح کرد: نگاه واقعی ما برون سپاری و واگذاری امور رسانه ها به اصناف است.

وی با اشاره به اتمام انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در استان های کشور، تاکید کرد: هدف ما این است که تمام امور مربوط به رسانه ها و خبرنگاران در استان ها با محوریت خانه های مطبوعات انجام شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تمرکز بر محتوای رسانه ها در سال 97، آموزش، حمایت هدفمند و توسعه کیفی رسانه ها را از مهمترین اولویت های این معاونت در سال آتی دانست و گفت: مباحث آموزشی در استان ها با جدیت و تقویت و توسعه دوره ها و با نگاه روزآمدی و کارآمدی، تداوم خواهد داشت.

وی همچنین به طرح های ویژه ای درخصوص نوسازی دکه های مطبوعات و ایجاد شهرهای رسانه ای اشاره و اظهار کرد: با توجه به ضعف در عرضه مطبوعات، این دو طرح در حال رایزنی با کارشناسان و هماهنگی با نهادهای ذیربط برای اجرا در سال آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اولویت های معاونت مطبوعاتی در سال 97

مهمترین اولویت های معاونت مطبوعاتی در سال 97