مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 09:412018-02-28فرهنگي

گرامافیلم همراه نوروزی آی فیلمی ها


شبکه آی فیلم برنامه جدید گرامافیلم به کارگردانی روناک جعفری و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه را در ایام نوروز به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، گرامافیلم مستندی 13 قسمتی است که در ایام نوروز از شبکه آی فیلم فارسی پخش خواهدشد.

روناک جعفری که در مستند گرامافیلم به موسیقی، شعر و آوازهای ماندگار در تیتراژهای تلویزیونی پرداخته است، گفت: تمرکز این برنامه بر تلفیقی از سریال های تلویزیونی و موسیقی است و در آن به چگونگی شکل گیری تیتراژهای سریال های ایرانی پرداخته ایم.

کارگردان و تدوینگر گراما فیلم با بیان اینکه در این برنامهد درباره ترانه سرا، آهنگ ساز، خواننده، بازیگر و تمام عواملی که باعث ماندگارشدن تیتراژ سریال های خاطره انگیز تلویزیون شده اند، پرداخته شده است، گفت: به عنوان مثال به موسیقی و شعر تیتراژ سریال های مطرحی چون شب دهم، مدار صفردرجه، مسافری از هند، پس از باران، وضعیت سفید، هوش سیاه، خانه سبز، اشک ها و لبخند ها، شمعدونی و کیمیا اشاره می شود.

جعفری گفت: در این مستند هنرمندان مطرح و تأثیرگذار شعر، موسیقی و نیز سریال سازی در تلویزیون از جمله حمید نعمت الله ، محمدعلی بهمنی ، علیرضا قربانی ، فردین خلعتبری ، مسعود آب پرور ، سروش صحت، اسماعیل عفیفه، مهرداد هویدا ، مهران زاهدی ، بهرام دهقان یار ، حمیدرضا صدری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامافیلم همراه نوروزی آی فیلمی ها

گرامافیلم همراه نوروزی آی فیلمی ها