مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 13:352018-02-28اقتصادي

پایان تراژدی غم بار کودکان کار چه زمانی است؟


کودکان کار به عنوان قشری از جامعه هستند که برخلاف بسیاری از کودکان به جای بازی و سرگرمی و درس سر چهارراه ها و کوچه و خیابان گذران عمر می کنند تا بتوانند با فروش اجناس خود به تأمین مایحتاج بپردازند که البته در بسیاری از مواقع محدودیت هایی وجود دارد که سبب .

- کودکان کار به عنوان قشری از جامعه هستند که برخلاف بسیاری از کودکان به جای بازی و سرگرمی و درس سر چهارراه ها و کوچه و خیابان گذران عمر می کنند تا بتوانند با فروش اجناس خود به تأمین مایحتاج بپردازند که البته در بسیاری از مواقع محدودیت هایی وجود دارد که سبب می شود این دست های کوچک پینه بسته نتوانند پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وارد سالن که می شدی همهمه عجیبی سراسر سالن را فراگرفته وعدهٔ زیادی حاضرشده بودند در میان حضار و دانشجویان، مسئولان نیز حضور داشتند حضورشان به گونه دیگری بود، کت و شلوار و کیف به دست اما همه آن ها گویا پرستیژ و کلاس کاری خود را رها کرده بودند، انگار زمان آن رسیده بود که شبیه به مردم و از جنس مردم باشند.

همهٔ مسئولان این بار با حال و هوایی دیگر حاضر شده بودند.

هیچ کس در این نمایشگاه به دنبال این که شماری عکس بگیرد و به رزومه و عملکردش یک بازدید دیگر اضافه کند نبود این بار به ندای قلبی خود پاسخ آری داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تراژدی غم بار کودکان کار چه زمانی است؟

پایان تراژدی غم بار کودکان کار چه زمانی است؟