مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 17:202018-02-28ورزشي

واکنش شکوفی به اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس: اگر بد بودم چرا دعوتم کردید؟


ملی پوش تنیس ایران نسبت به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه به جز شاهین خالدان بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم حریف بازیکنان هنگ کنگ باشیم واکنش نشان داد.

- واکنش شکوفی به اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس: اگر بد بودم چرا دعوتم کردید؟ ملی پوش تنیس ایران نسبت به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه به جز شاهین خالدان بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم حریف بازیکنان هنگ کنگ باشیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی صالح سرمربی تیم ملی تنیس در گفتگوی رادیویی در مورد اینکه اگر او اعتقاد به جوانگرایی دارد چرا برای بازی تیم ملی هنگ کنگ این کار را انجام نداد، بیان کرد: زمانی که تیم ملی را تحویل گرفتم 35 روز بیشتر به مسابقه باقی نمانده بود از این رو گفتیم با کل ظرفیت خود در مسابقات شرکت کنیم و در مسابقه متوجه شدیم که بازیکنان هنگ کنگ از ما قوی تر هستند.

او ادامه داد: به جز شاهین خالدان بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم حریف بازیکنان هنگ کنگ باشیم.

اما اشکان شکوفی از ملی پوشان تنیس ایران نسبت به این صحبت صالح واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ وقت ادعایی نسبت به تیم ملی نداشتم و هدفم همیشه کمک به تیم ملی بوده است و عاشق تیم ملی هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شکوفی به اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس: اگر بد بودم چرا دعوتم کردید؟

واکنش شکوفی به اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس: اگر بد بودم چرا دعوتم کردید؟