مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 23:062018-02-28ورزشي

برگزاری 2 رویداد بزرگ بین المللی دوچرخه سواری در خراسان رضوی


رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور از برگزاری دو رویداد بین المللی دوچرخه سواری در سال آینده به میزبانی مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، خسرو قمری امشب در آیین اختتامیه مسابقات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار کرد: دوچرخه سواری خراسان رضوی در پایان سال 96 طبق ارزیابی هایی که در حال انجام است با توجه به مستندات جز دو هیأت برتر کشور است.

وی در خصوص فعالیت فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در چند سال اخیر توانستیم در کوهستان رنکینگ اول آسیایی در بخش آقایان را به خود اختصاص دهیم همچنین برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری در بخش بانوان مدال آسیایی به دست آوریم و جزو 7 فدراسیون مطرح ارزیابی شدیم.

قمری در ادامه بیان کرد: ما بهترین مدال های تاریخ دوچرخه سواری را کسب کردیم که بهترین مدال متعلق به رکاب زن خراسان رضوی محمد دانشور است که سبب سرافرازی همه دوچرخه سواران شد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در سال آینده دو رویداد مهم بین المللی داریم، در بخش کوهستان در گلمکان و مسابقات پیست که قرار بود امسال برگزار شود و شرایط فراهم نشد سال آینده برگزار می کنیم.

وی افزود: دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که علاوه بر کمک بر کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا می تواند اشاعه دهنده موج شادی و نشاط در خانواده ها و جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2 رویداد بزرگ بین المللی دوچرخه سواری در خراسان رضوی

برگزاری 2 رویداد بزرگ بین المللی دوچرخه سواری در خراسان رضوی