مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 23:502018-02-28سياسي

روح امید باید زنده نگه داشته شود


تمام تلاش مسئولان در دولت رشد و توسعه حوزه اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو بال توسعه اجتماعی کشور است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام تلاش مسئولان در دولت رشد و توسعه حوزه اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو بال توسعه اجتماعی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خلیج فارس، سیدعباس صالحی، شامگاه چهارشنبه در نشست با فرهیختگان، اصحاب فرهنگ و هنر حاجی آباد اظهار داشت: امروز دشمنان نقطه تمرکز خود را براین قرار داده اند که امید را از جامعه ایرانی ریشه کن کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در ماه های اخیر بر افزایش و تقویت امید اجتماعی و تقابل با افسردگی در کشور تاکید دارند.

صالحی، یکی از اهداف مهم دشمنان را القای روح نا امیدی در جامعه برشمرد و ابراز کرد: جامعه نا امید و کم تحرک نمی تواند هم در فضای اجتماعی فعال باشد و هم پشت نظام بایستد.

وی ادامه داد: ادبیات امام و رهبری نگاه به آینده، افزایش اعتماد، خودباوری، امید، و نشاط در جامعه است، اینها و آن چه در مجموعه نظام در این 4دهه انقلاب اتفاق افتاده باید تقویت شود.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: روح امید باید زنده نگه داشته شود، نباید این فضا احساس شود که در این نظام قوای سه گانه کشور نگاهی به خدمت ندارند چراکه این القا به نفع نظام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح امید باید زنده نگه داشته شود

روح امید باید زنده نگه داشته شود