مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 10:302018-03-02اقتصادي

موسوی لارگانی: باید موضوع تک نرخی شدن ارز مورد اهتمام قرار گیرد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تک نرخی شدن ارز شعار همه دولت ها بوده گفت: برای آرامش بازار ارز مرگ یک بار شیون هم یک بار.

قیمت ارز را تک نرخی کنید.

- ناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نوساناتی که بازار ارز پشت سرگذاشت، گفت: چون نمی توانم به رییس بانک مرکزی تذکری بدهم در خصوص صرافی های بدون مجوز و مشکلاتی که ایجاد می کنند، نزدیک به سه ماه قبل به رییس جمهور تذکر دادم.

وی افزود: یکی از کارهایی که موجب شد به بازار ارز آرامش بازگردد این بود که با آن صرافی های غیرمجاز و یا دلال ها برخورد کردند و تذکر داده شد.

در دولت نهم و دهم هم تذکر داده شده که چرا باید رییس بانک مرکزی ما بگوید نوسانات بازار ارز به فردی به نام جمشید بسم الله باز میگردد.

این موضوع ضعف بانک مرکزی و سیستم نظارتی ما را می رساند که یک فرد یا چندین فرد در بازار ارز ما تاثیرگذار باشند و بتوانند قیمت تعیین کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یک زمانی آقای مصباحی مقدم در مجلس سوالی مطرح کرد مبنی بر اینکه بسته دلاری که باند مخصوص بانک مرکزی به روی آن است و باز نشده چگونه به دست دلار فروش های سر خیابان جمهوری افتاده ؟ این دلار را چه کسی به دست اینها داده است؟ با حرف و بیان این مطلب که چون الان سال نو میلادی است یا بهمن ماه است این نوسانات ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: باید موضوع تک نرخی شدن ارز مورد اهتمام قرار گیرد

موسوی لارگانی: باید موضوع تک نرخی شدن ارز مورد اهتمام قرار گیرد