مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-02سياسي

لایحه جامع وکالت بازنگری می شود/ نباید وکلا را نامحرم دانست


عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه جامع وکالت که از سوی قوه قضاییه به مجلس ارائه شده نواقصی دارد که ما درصدد اصلاح و بازنگری آن هستیم تا مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه اردبیل، شکور پورحسین در مراسم گرامیداشت روز وکیل در اردبیل با اشاره به پیچیدگی شغل قضاوت و وکالت و ارسال لایحه جامع وکالت از سوی قوه قضاییه اظهار کرد: سوال ما این است که چرا این لایحه به صورت پنهانی و به دور از نظر کارشناسی وکلا و اعضای مجرب کانون نوشته و به مجلس ارسال شده است در حالی که از جهات مختلف این لایحه مشکلات و نارسایی هایی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به جای ادغام مرکز مشاوره و کانون وکلا امیدواریم با رفع ایرادات و اشکالات به جای دستگاه قضا این لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه شود تا ما نیز بتوانیم در کمیسیون حقوقی و همچنین صحن علنی با رفع ایرادات و تقویت نقاط قوت بستر تصویب قانونی این لایحه را فراهم کنیم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار وکالت در کنار سایر مناصب قضایی به شکل زنجیره ای به هم پیوسته است و هرگز نباید نگاه جزیره ای به آن داشت، تصریح کرد: در افق کلان و چشم انداز توسعه و پیشرفتی که در کشور ترسیم شده است قطعا نقش وکلا با استقلال تمام از مسئولان و حاکمیت زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه جامع وکالت بازنگری می شود/ نباید وکلا را نامحرم دانست

لایحه جامع وکالت بازنگری می شود/ نباید وکلا را نامحرم دانست