مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 14:502018-03-02سياسي

وکلا در تامین هزینه های زندگی عاجز مانده اند


رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل گفت: بسیاری از وکلای ما حتی با سابقه طولانی قادر به تامین هزینه های زندگی و دفاتر خود نیستند به طوری که تودیع پروانه ها به شدت جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا لطفی در آیین گرامیداشت روز وکیل در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: ما در حالی شصت و سومین سالگرد استقلال کانون وکلا را به عنوان خواسته و حقوق شهروندان جشن می گیریم که داشتن حق وکیل مستقل و دفاع از حقوق مردم از بهترین دستاوردهای استقلال وکلا محسوب می شود.

وی با قدردانی از حضور میهمانان ملی و استانی در مراسم گرامیداشت روز وکیل خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستیم که وکلای ملت در مجلس امروز در این مکان حاضر شدند تا درد دل های وکلا را بشنوند تا با تصویب قوانین کارگشا زمینه حل مشکلات فعالان این عرصه به خوبی فراهم آید.

رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با کمک نمایندگان مجلس و در قالب لایحه جامع حمایت از وکلا حفظ استقلال آنها مورد توجه قرار گیرد تا همچنان کانون وکلا بتواند با استقلال تمام از اعضای خود حمایت کند.

لطفی در ادامه بیان کرد: در حالی که برای 500 نفر در کانون وکلا پروانه صادر شده است ولی در عمل 370 نفر در این استان فعال هستند به طوری که در سال های اخیر به دلیل نامناسب بودن شرایط کار برای وکلا بیش از 120 نفر از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلا در تامین هزینه های زندگی عاجز مانده اند

وکلا در تامین هزینه های زندگی عاجز مانده اند