مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 15:202018-03-02بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی فرستاده ویژه به کره شمالی اعزام می کند


دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، مون جائه این، رییس جمهور این کشور قصد دارد بعد از شرکت موفقیت آمیز پیونگ یانگ در بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ یک فرستاده ویژه را به کره شمالی اعزام کند.

- رییس جمهور کره جنوبی فرستاده ویژه به کره شمالی اعزام می کند رییس جمهوری کره جنوبی در کنار خواهر رهبر کره شمالی-آرشیوی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد، مون جائه این، رییس جمهور این کشور قصد دارد بعد از شرکت موفقیت آمیز پیونگ یانگ در بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ یک فرستاده ویژه را به کره شمالی اعزام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سی ان ان، براساس اعلام کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی، مون جائه این در گفت وگو تلفنی با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته که سفر این فرستاده ویژه به کره شمالی در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

به نظر می رسد که این اقدام قرار است یک پاسخ مستقیم به دعوت شخصی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از مون جائه این برای سفر به کشورش باشد؛ دعوتی که از سوی خواهر رهبر کره شمالی در جریان بازی های المپیک زمستانی تقدیم به رییس جمهور کره جنوبی شد.

با این حال به نظر نمی رسد که مون جائه این تدارکی برای سفر شخصی خودش به کره شمالی دیده باشد اما اینکه او فرستاده ویژه به پیونگ یانگ می فرستد یک اقدام نخست و مهم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی فرستاده ویژه به کره شمالی اعزام می کند

رییس جمهور کره جنوبی فرستاده ویژه به کره شمالی اعزام می کند