مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 15:252018-03-02سياسي

تکیه به خارجی ها یک حرکت ارتجاعی است


اگر انقلابی به آسیب هایی چون اشرافی گری، دل سپردن به طبقات مرفه جامعه و تکیه به خارجی ها دچار شود؛ بدانید که به یک حرکت ارتجاعی گرفتارشده و حرکت ارتجاعی چیزی به جز حرکت رو به عقب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه ام البنین (س) به دو دلیل ادب و اخلاص مقام بلندی نزد پروردگار دارد؛ ایشان یکی از کسانی بود که برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا تلاش کرد و همین امر نشان از بصیرت این بانوی بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: یکی از مناسبت های مهم چند وقت اخیر سخنان مبنایی و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در 29 بهمن برای مردم تبریز بود؛ که در حقیقت نوعی آسیب شناسی انقلاب محسوب می شد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در 29 بهمن سال جاری افزود: بنا به فرموده رهبری اگر انقلابی به آسیب هایی چون اشرافی گری، دل سپردن به طبقات مرفه جامعه و تکیه به خارجی ها دچار شود؛ بدانید که به یک حرکت ارتجاعی گرفتارشده و حرکت ارتجاعی چیزی به جز حرکت رو به عقب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قابل در ادامه با اشاره به اهمیت تکیه به نیروهای داخلی گفت: حرکت ارتجاعی دل بستن به خارجی عاقبت خوبی ندارد؛ نمونه تلخ آن همین روزهای اخیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه به خارجی ها یک حرکت ارتجاعی است

تکیه به خارجی ها یک حرکت ارتجاعی است