مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 09:552018-03-03سياسي

ایتالیا در آستانه انتخابات پارلمانی فردا


جنبش "پنج ستاره" ایتالیا در آستانه انتخابات پارلمانی فردا یکشنبه به حامیانش وعده داد پیروزی نزدیک است، اما رقبای این حزب نگران گسترش محبوبیت تفکرات این حزب هستند که مغایر اصول متعارف اقتصادی، - جنبش "پنج ستاره" ایتالیا در آستانه انتخابات پارلمانی فردا یکشنبه به حامیانش وعده داد پیروزی نزدیک است، اما رقبای این حزب نگران گسترش محبوبیت تفکرات این حزب هستند که مغایر اصول متعارف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج نظرسنجی ها درباره انتخابات پارلمانی یکشنبه نشان می دهد که "پارلمان معلق" شکل می گیرد و ائتلاف سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا متشکل از گروه های راست میانه بزرگترین بلوک پارلمانی و جنبش پنج ستاره، بزرگترین حزب مستقل می شود.

حزب حاکم چپ میانه ایتالیا موسوم به حزب دموکراتیک (PD) نتوانست روی بهبود متزلزل اقتصادی در پی بدترین رکود از جنگ جهانی دوم سرمایه گذاری کند و ائتلاف تحت رهبری آن احتمالا در جایگاه سوم قرار می گیرد.

لوییجی دی مایو، رهبر جنبش پنج ستاره در راهپیمایی رم که حامیانش شعار "صداقت" سر می دادند، گفت: "ما تنها یک گام با پیروزی فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا در آستانه انتخابات پارلمانی فردا

ایتالیا در آستانه انتخابات پارلمانی فردا