مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 16:012018-03-03اقتصادي

تجمع اعتراض آمیز کارگران نساجی و مطالبه حقوق معوقه/ هیچ خبری از عیدی نیست


جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم شهر که نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قائم شهر، قصه دنباله دار کارخانه نساجی اگر روزی تبدیل به سریال شود بی شک رکورد سریال های طولانی پخش شده از صدا و سیما در طول این چندسال را خواهد شکست.

قصه کارگرانی که پشت ماشین آلات نخ ریسی و رنگرزی عمرشان گذشت و به امید آینده ای روشن شب را روز و روزها را به شب می دوختند.

حال چند سالی از روزگاران خوش صنعت و کارخانه های نساجی در قائم شهر می گذرد و از کارخانه نساجی شماره دو ٬جز تلی از بغض و حسرت که پیکره شهر خسته را نازیبا کرده چیزی به یادگار نمانده است طوری که تا چندسال آینده واژه نساجی برای همگان غریب و ناملموس خواهد بود.

سوء مدیریت ها طی چندسال اخیر بلایی بر سر نساجی و صنعت این شهر آورد که تاکنون هیچ طناب تدبیری نتوانست آن را از اعماق چاه ندانم کاری بیرون کشد.

گرچه طی سال های اخیر مسکن های موقت به جان دو نساجی دیگر تزریق شد ولی یکی از آنها هنوز درگیر چه کنم های سیاسی و مدیریتی است و کارگران آن با مشکلاتی از جمله بلاتکلیفی و نداشتن آینده ایمن شغلی و حقوق معوقه دست و پنجه نرم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراض آمیز کارگران نساجی و مطالبه حقوق معوقه/ هیچ خبری از عیدی نیست

تجمع اعتراض آمیز کارگران نساجی و مطالبه حقوق معوقه/ هیچ خبری از عیدی نیست