مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1396 ساعت 09:002018-03-04بين الملل

ریس سازمان اطلاعات و مدیر اداره امنیت ملی کره جنوبی به پیونگ یانگ می روند


خبرگزاری رسمی کره جنوبی امروز(یکشنبه) گزارش داد که رییس جمهوری این کشور دو مقام امنیتی ارشد را به عنوان فرستادگان ویژه به کره شمالی برگزیده است.

- ریس سازمان اطلاعات و مدیر اداره امنیت ملی کره جنوبی به پیونگ یانگ می روند خبرگزاری رسمی کره جنوبی امروز(یکشنبه) گزارش داد که رییس جمهوری این کشور دو مقام امنیتی ارشد را به عنوان فرستادگان ویژه به کره شمالی برگزیده است.

این درحالی است که رزمایش مشترک قریب الوقوع میان سئول و واشنگتن بار دیگر انتقادهایی را از جانب پیونگ یانگ درپی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سو هون، رییس سرویس اطلاعات ملی و چونگ ایو یونگ، رییس دفتر امنیت ملی کره جنوبی قرار است به عنوان بخشی از اقدامات برای کاهش تنش در شبه جزیره کره و همچنین فراهم کردن مقدمات مذاکرات میان پیونگ یانگ و واشنگتن به کره شمالی سفر کنند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی همچنین گزارش داد: این سفر احتمالا با مانورهای نظامی بین آمریکا و کره جنوبی دچار تنش می شود چراکه آژانس خبری کره شمالی هشدار داده است که اگر ایالات متحده مانور نظامی مشترک با سئول برگزار کند، پیونگ یانگ مقابله به مثل خواهد کرد.

رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی که تا پس از بازی های پارالمپیک و المپیک زمستانی کره جنوبی به تعویق افتاده بود قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریس سازمان اطلاعات و مدیر اداره امنیت ملی کره جنوبی به پیونگ یانگ می روند

ریس سازمان اطلاعات و مدیر اداره امنیت ملی کره جنوبی به پیونگ یانگ می روند