مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 10:312018-03-05سياسي

اعتماد شورای عالی امنیت ملی به سپاه برای مبارزه با قاچاق کالا هوشمندانه بود


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر مشارکت سپاه در کنار سایر دستگاه ها برای مبارزه با مواد مخدر را هوشمندانه، - مهم و تاریخی ارزیابی کرد.

ذبیح نیکفر امشب در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در رشت با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر همکاری سپاه با نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق کالا در کشور اظهار کرد: تصمیم رییس جمهور مبنی بر مشارکت سپاه در کنار نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق کالا بسیار هوشمندانه، مهم و تاریخی بود.

وی با اشاره به تجارب موفق سپاه در زمینه های مختلف افزود: سپاه نشان داده توانسته در هر عرصه ای که به آن سپرده می شود موفق عمل کند و این اعتماد رییس جمهور به سپاه جهشی بزرگ در مبارزه با قاچاق کالا ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ملت ایران خواهند دید که مشارکت سپاه در کنار بازوان قدرتمند نیروی انتظامی تحولی بزرگ در عرصه مبارزه با قاچاق کالا ایجاد می کند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس بابیان اینکه این تصمیم رییس جمهوری جز تصمیمات به جا و به موقع بوده افزود: یقیناً این سیاست دولت دوازدهم و شورای عالی امنیت ملی به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و ثمرات ارزشمندی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد شورای عالی امنیت ملی به سپاه برای مبارزه با قاچاق کالا هوشمندانه بود

اعتماد شورای عالی امنیت ملی به سپاه برای مبارزه با قاچاق کالا هوشمندانه بود