مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 14:562018-03-05ورزشي

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان: عرق سرد هیاهوی فوتبال است نه زندگی شخصی من


اگر جای کارگردان بودم از حواشی فیلم کاسته و صحنه های فوتبالی آن را بیشتر می کردم تا مردمم بیشتر فوتبال بانوان را ببینند.

- در واقع استقبال از این فیلم بخاطر همین فوتبال بازی کردن زنان است و اگر صحنه های فوتبالی بیشتر بود و شور و شوق هواداران به خوبی نمایش داده می شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، نیلوفر اردلان، بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفت و گویی سکوتش را درخصوص فیلم عرق سرد و حواشی آن شکست: *عرق سرد را در جشنواره فیلم فجر تماشا کردی؟ بله فیلم را در جشنواره تماشا کردم.

فقط در این خصوص می توانم عنوان کنم که فیلم عرق سرد تاثیر مناسب اجتماعی را به همراه داشته و پیامد خوبی برای خروج زنان نخبه از کشور داشت، در غیر این صورت این فیلم با وجود آنکه گفته می شد از روی زندگی من و اتفاقات آن ساخته شده است؛ کمترین شباهت ممکن را نداشت.

*چه تاثیر و پیامدی؟ در این خصوص بیشتر صحبت میکنی؟ طی چند روز پیش خبری خواندم که طی آن طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود خروج زنان نخبه از کشور آزاد شده و اگر همسران آنها از خروجشان ممانعت کنند، می توانند با مراجعه به دادگاه مربوطه مشکل خود را حل کنند.

این فیلم از این جهت که چنین کمکی را به زنان کرد، می تواند خوشحال کننده برای جامعه زنان کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان: عرق سرد هیاهوی فوتبال است نه زندگی شخصی من

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان: عرق سرد هیاهوی فوتبال است نه زندگی شخصی من