مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 17:112018-03-05سياسي

70 درصد افرادی که تفننی مواد مصرف می کنند، معتاد می شوند


بیش از 70 درصد افرادی که به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می کنند، معتاد می شوند و برگشت آنها بدون حمایت خانواده و دولت بسیار سخت و مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملکان در مجلس، سلمان خدادادی، بی توجهی نسبت به پیشگیری از آسیب ها را علت عمده افزایش تعداد زنان کارتن خواب دانست و اظهار داشت: چون برنامه بلندمدتی برای ساماندهی زنان کارتن خواب وجود ندارد بنابراین با برنامه کوتاه مدت و مقطعی این افراد جمع آوری و سپس بعد از چند روز دوباره در سطح شهر رها می شوند.

نماینده مردم ملکان در مجلس، با بیان اینکه مشکل زنان کارتن خواب با جمع آوری مقطعی حل نمی شود، گفت: اغلب کارتن خواب ها معتاد هستند، بنابراین نیاز است پس از جمع آوری با فرستادن آنها به مراکز ترک اعتیاد با آموزش زمینه های اشتغال آنها را فراهم کنند.

وی با یادآوری اینکه اغلب زنان کارتن خواب معتاد هستند و بیماری اعتیاد از نوع بازگشت پذیر است، افزود: بیش از 70 درصد افرادی که به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می کنند، معتاد می شوند و برگشت آنها بدون حمایت خانواده و دولت بسیار سخت و مشکل است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، از مدت زمان بستری معتادان در مراکز ترک اعتیاد انتقاد کرد و با تأکید بر اینکه این دوران باید افزایش یابد، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد افرادی که تفننی مواد مصرف می کنند، معتاد می شوند

70 درصد افرادی که تفننی مواد مصرف می کنند، معتاد می شوند