مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 21:102018-03-05بين الملل

برهم خوردن برجام، نقطه پشیمانی همگان خواهد بود


رییس جمهوری، برجام را امتحانی برای تمامی طرف های مذاکره کننده دانست و گفت که برهم خوردن آن، نقطه پشیمانی همگان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه با اشاره به روابط تاریخی، دوستانه و همکاری های متقابل تهران - پاریس در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، حمل و نقل و انرژی، گفت: اراده دو دولت ایران و فرانسه، برقراری و توسعه روابط همه جانبه، مستحکم و دوستانه میان دو کشور است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات و همکاری ها با فرانسه قائل نیست.

رییس جمهور، برجام را آزمایش و امتحانی برای تمامی طرف های مذاکره کننده دانست و افزود: پابرجا ماندن برجام به دنیا ثابت می کند که مذاکره و دیپلماسی بهترین گزینه برای حل مشکلات بوده و برهم خوردن آن به معنای این است که مذاکرات سیاسی اتلاف وقت است.

روحانی با تاکید بر ضرورت پایبندی همه طرف های مذاکره کننده نسبت به تعهداتشان در برجام، گفت: ایران هرگز آغازگر نقض برجام نخواهد بود و این توافق را در راستای افزایش اعتماد، آرامش، همکاری و ثبات منطقه ای و بین المللی موثر می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم خوردن برجام، نقطه پشیمانی همگان خواهد بود

برهم خوردن برجام، نقطه پشیمانی همگان خواهد بود