مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 08:502018-03-06سياسي

رسولی: جوانان اصلاح طلب به حق مطالبه دریافت سمت و مسئولیت دارند


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه جوانان اصلاح طلب به حق مطالبه دریافت سمت و مسئولیت دارند، گفت: با این حال بزرگسالان اصلاح طلب نه تنها دنبال سهم نیستند، - بلکه به فکر حل مشکلات کشورند.

حسن رسولی در گفت وگو با ایسنا درباره تمایل و گرایش اصلاح طلبان در چند وقت اخیر برای دریافت سمت و مسئولیت در دستگاه های مختلف اظهار کرد: طی سال های اخیر یعنی هم در دوره احمدی نژاد و هم در دوره پنج ساله اخیر فضای عمومی کشور برای نسل جوان اصلاح طلب، فضای مستعد و ظرفیت ساز نبوده است و جوانان اصلاح طلب احساس می کنند طی سال های گذشته بخصوص هشت سال احمدی نژاد آنچه نصیب آنها شده تهمت، تخریب، توهین، حبس و محدودیت هایی از این دست است.

وی در ادامه افزود: امروز هم که دولت مورد حمایت جوانان اصلاح طلب سر کار است، جوانان احساس می کنند که رییس جمهور اعتنای دوره اول ریاست جمهوری خود را به آنها ندارد و از طرفی برای جذب در دستگاه های دولتی همچنان با رد صلاحیت های از ناحیه نهادهای مسئول روبه رو هستند.

آنها همین انتظار را از حوزه مدیریت شهری دارند.

این در شرایطی است که طی 14 ساله گذشته که اصولگرایان سکاندار اداره پایتخت بودند، در حوزه نیروی انسانی بدترین نوع چیدمان را اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: جوانان اصلاح طلب به حق مطالبه دریافت سمت و مسئولیت دارند

رسولی: جوانان اصلاح طلب به حق مطالبه دریافت سمت و مسئولیت دارند