مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 12:252018-03-06سياسي

حجاب اختیاری یا برهنگی؟


علی مطهری درباره حجاب نوشت، بعید است این روسری نیم بند آنقدر مزاحم باشد که افرادی برای حذف آن حاضر به در خطر قرار دادن خود باشند، بلکه هدف این است که بعد از حذف روسری نوبت به پوشش های دیگر می رسد تا به نقطه آخر یعنی خیابانهای اروپا و آمریکا و شمال تهران در زمان رژیم گذشته برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن یادداشت نماینده تهران در مجلس به شرح زیر است: آنچه امروز تحت عنوان حجاب اختیاری مطرح است و رسانه های خارجی به آن دامن می زنند، ظاهری دارد و باطنی و به قول شاعر صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی .

ظاهر قضیه این است که می خواهیم در داشتن روسری آزاد باشیم.

اما وقتی تعمق می کنیم می بینیم بعید است این روسری نیم بند که فلسفه پوشش اسلامی را هم تأمین نمی کند آنقدر مزاحم باشد که افرادی برای حذف آن حاضر به در خطر قرار دادن خود باشند، بلکه هدف، بالاتر از این حرفهاست و آن اینکه بعد از حذف روسری نوبت به پوشش های دیگر می رسد تا به نقطه آخر یعنی خیابانهای اروپا و آمریکا و شمال تهران در زمان رژیم گذشته برسیم، چیزی که تحقق آن همان و بیرون رفتن روح فتوت و رشادت و شجاعت و آرمان خواهی از وجود جوانان و میانسالان و کهنسالان همان.

وقتی از طرفداران حجاب اختیاری سؤال می کنیم مرز این اختیار کجاست، پاسخی ندارند جز اینکه جامعه اروپا و شهرهایی مثل آنتالیا را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب اختیاری یا برهنگی؟

حجاب اختیاری یا برهنگی؟