مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 18:452018-03-06حوادث

توزیع جلیقه ضدگلوله در میان محیط بان / استخدام محیط بان در سال 97


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود 2800 محیط بان در کشور، گفت: استاندارد جهانی بیان می کند به ازای هر یک هزار هکتار یک محیط بان باید وجود داشته باشد که در کشور به ازای هر 12 هزار و 500 هکتار یک محیط بان وجود دارد این در حالی است که نسبت به پست های سازمانی .

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود 2800 محیط بان در کشور، گفت: استاندارد جهانی بیان می کند به ازای هر یک هزار هکتار یک محیط بان باید وجود داشته باشد که در کشور به ازای هر 12 هزار و 500 هکتار یک محیط بان وجود دارد این در حالی است که نسبت به پست های سازمانی حدودا بیش از شش هزار نفر محیط بان در کشور کمبود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید محبت خانی در همایش روز درختکاری در کرمانشاه و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های شبانه روزی صورت گرفته یکهزار جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان تحویل گرفته شد که با رایزنی های صورت گرفته 500 عدد جلیقه دیگر تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد تا بتوان میان محیط بانان کشور تقسیم کرد.

وی افزود: امید است بتوان با تقسیم این جلیقه های ضد گلوله جان محیط بانان در برابر شکارچیان متخلف که با سلاح هستند، حفظ شود.

محبت خانی همچنین ابراز امیدواری کرد با آموزش هایی که در حال انجام است آمادگی جسمانی محیط بانان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع جلیقه ضدگلوله در میان محیط بان / استخدام محیط بان در سال 97

توزیع جلیقه ضدگلوله در میان محیط بان / استخدام محیط بان در سال 97