مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 10:052018-03-10بين الملل

آسانژ دولت اوباما را مقصر اقداماتش در آستانه انتخابات 2016 آمریکا دانست


موسس سایت افشاگر ویکی لیکس تقصیر اقداماتش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 را به گردن دولت اوباما انداخت و تاکید کرد، در شرایطی قرار گرفت که "چاره ای جز کار 24 ساعته" نداشت.

- موسس سایت افشاگر ویکی لیکس تقصیر اقداماتش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 را به گردن دولت اوباما انداخت و تاکید کرد، در شرایطی قرار گرفت که "چاره ای جز کار 24 ساعته" نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی لیکس جمعه پاسخ پیام توییتری اریک هولدر، دادستان کل سابق آمریکا علیه روسیه را داد.

هولدر از 2009 تا 2015 وزارت دادگستری آمریکا را اداره کرد و در پیامش باز هم اتهاماتی را علیه روسیه مطرح کرده و مدعی شد که این کشور در انتخابات آتی کنگره هم مداخله خواهد کرد.

او همچنین از دولت ترامپ خواست تا تحریم های جدیدی را علیه مسکو وضع کند که به "اتفاق آراء حتی از سوی این کنگره ناکارآمد" تایید شد.

در پیام اریک هولدر آمده است: آیا شما نالایق هستید و قدرت لازم را ندارید، یا آنها مدرکی علیه شما دارند؟ توجه کنید که ما هدف حمله قرار گرفتیم! آسانژ جمعه در پاسخ به هولدر نوشت: "حمله؟ چطور؟ با حقیقت؟ نهایتا پرونده ای که آمریکا بعد از افشاگری ویکی لیکس درباره اسناد محرمانه آمریکا در 2010 علیه من به راه انداخت، مقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانژ دولت اوباما را مقصر اقداماتش در آستانه انتخابات 2016 آمریکا دانست

آسانژ دولت اوباما را مقصر اقداماتش در آستانه انتخابات 2016 آمریکا دانست