مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 13:012018-03-10اجتماعي

تنها آبشار خزه‎ای جهان واقع در بهشتی در دل جنگل های گلستان


آبشار کبودوال در 5 کیلومتری جنوب شهرستان علی‎آبادکتول در دره‎ای جنگلی واقع شده است این آبشار از تنوع گونه‎ها و چشمه‎های فراوان برخوردار بوده که هر ساله به خصوص در فصل بهار و تابستان محل تفرج بسیاری از گردشگران و دوستداران طبیعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، گلستان با دارا بودن جاذبه‎های طبیعی زیبا و بکر همواره در ایام خاصی از سال همچون بهار و تابستان پذیرای مسافران بی شماری از اقصی نقاط مختلف کشور است.

پارک‎های جنگلی گلستان با دارا بودن انواع چشمه‎ها و آبشارها و پوشش گیاهی منحصر به فرد یکی از مناطقی هستند که بدون تردید هر گردشگری با ورود به این استان مجذوب به این پارک‎های جنگلی زیبا شده و ساعاتی هر چند کوتاه را برای تفرج به داخل این پارک‎های جنگلی اختصاص خواهد داد، در این میان یکی از پارک‎های جنگلی زیبا در گلستان، کبودوال نام دارد این پارک جنگلی به مساحت 109 هکتار هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می‎باشد واقع شدن تنها آبشار خزه‎ای جهان در این پارک جنگلی به زیبایی‎های این منطقه گردشگری افزوده است.

آبشار کبودوال در پنج کیلومتری جنوب شهرستان علی‎آبادکتول در دره‎ای جنگلی واقع شده است این آبشار از تنوع گونه‎ها و چشمه‎های فراوان برخوردار می‎باشد که هر ساله به خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها آبشار خزه‎ای جهان واقع در بهشتی در دل جنگل های گلستان

تنها آبشار خزه‎ای جهان واقع در بهشتی در دل جنگل های گلستان