مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1396 ساعت 12:312018-03-11سياسي

اولین دوره جشنواره کتاب سال زندگی برگزار شد


برگزیدگان اولین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، در آیین اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال سبک زندگی با حضور حداد عادل رییس فرهنگستان ادب فارسی، حجت الاسلام مهدوی کنی رییس دانشگاه امام صادق(ع) و جمعی از نویسندگان و مولفان در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

برپایه این گزارش در بخش علوم اسلامی با رویکرد نظری کتاب فروکاهشی سبک زندگی نوشته احمد پاکوکچیان برگزیده و کتاب دشمن شناسی فرهنگی نوشته دکترسیدمحمد علی زمانی و اصغر اسلامی تنها شایسته تقدیر قرار گرفت.

در بخش گروه اسلامی با رویکرد کاربردی کتاب اصول و مهارت های با هم بودن نوشته احمدرضا اخوت و الگوی اسلامی شادکامی نوشته عباس پسندیده شایسته تقدیر قرار گرفت.

در بخش علوم انسانی با رویکرد نظری کتاب سبک زندگی اسلامی در اندیشه مقام معظم رهبری نوشته ابوالفضل احمدی شایسته تقدیر و کتاب شاخص های سبک زندگی اسلامی به نویسندگی جمعی از محققان و پژوهشگران حوزه علمیه برگزیده شدند.

در بخش علوم انسانی با رویکرد کاربردی کتاب بررسی چگونگی کاربری دانش آموزان دبستان از شبکه اجتماعی تلفن همراه نوشته دکتر منطقی شایسته تقدیر و کتاب تعلیم و تربیت اقتصادی نوشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره جشنواره کتاب سال زندگی برگزار شد

اولین دوره جشنواره کتاب سال زندگی برگزار شد