مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1396 ساعت 22:112018-03-11سياسي

مردم به حمایت از زلزله زدگان ادامه دهند


یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه وحدت، اتحاد و صمیمت میان مردم در زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشته شد، گفت: مردم همچنان باید به حمایت خود از زلزله زدگان کرمانشاه ادامه دهند تا مشکلات آن ها به صورت کامل رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه یک فاجعه بزرگ و عبرت آمیز است، اظهار کرد: باید در قالب یک کتاب به نکات نهفته این حادثه پرداخته شود تا همگان نسبت به ابعاد مختلف این حادثه آگاه شوند.

وی از تاثیرگذاری ایمان، وحدت و داشتن روحیه خدمت گزاری در رفع مشکلات مردم زلزله زده یاد کرد و افزود: اگر همگان در کنار یکدیگر قرار گیرند و هماهنگی لازم را داشته باشند می توانند به شیو مطلوب تری مشکلات مردم کرمانشاه را رفع کنند.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه بلاهای الهی از جمله زلزله کرمانشاه امتحان های بزرگ برای انسان است، عنوان کرد: عملکرد هر فرد در این بلاها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه وحدت، اتحاد و صمیمت میان مردم در زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: مردم همچنان باید به حمایت خود از زلزله زدگان کرمانشاه ادامه دهند تا مشکلات آن ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به حمایت از زلزله زدگان ادامه دهند

مردم به حمایت از زلزله زدگان ادامه دهند