مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 04:362018-03-12سياسي

یادداشت/ سیدکمیل حسینی حجاب اجباری؛ استدلال دروغین روشنفکران


آیا تغییر نظام پوشش به سمت فرهنگ برخاسته از لیبرالیسم و سکولاریسم، بیشتر کشورهای توسعه نیافته را به تولید و اشتغال و فرهنگ و اجتماع گرایش می دهد یا به مصرف و سکس و ازهم پاشیدگی خانواده منجر می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه وطن امروز در یادداشتی از سیدکمیل حسینی نوشت: در طول تاریخ بشر شاهد جنگ ها و بحث های بیهوده ای هستیم که هزاران نفر در آن بدون علتی روشن و منطقی کشته شده اند و بالطبع انرژی و توان میلیون ها انسان در تمدن های گوناگون صرف این مباحث بیهوده شده و جدل روی چنین مباحثی نه تنها زمینه رشد و تعالی و رفاه انسانی را فراهم نکرده است، بلکه انرژی های زیادی را به هدر داده و از بین برده و باعث انشقاق و دسته دسته شدن بیشتر انسان ها شده است؛ تا لقمه ای کوچک تر برای بلعیدن توسط حکام و قدرتمندان و دور کردن اذهان و اندیشه ها از معضلات و مشکلات حقیقی موجود شود.

در همین ایران خودمان در طول تاریخ شاهد درگیری های بیهوده اجتماعی بسیاری بوده ایم که سبب جنگ های مذهبی و قومی بر سر مباحث کم اهمیت شده اند.

نمونه های بارز آن را می توان در درگیری های کلامی میان معتزله و اشاعره یا اختلافاتی که میان مخلوق بودن قرآن اتفاق افتاد و صد ها مورد دیگر مشاهده کرد و جالب اینجاست که بنا بر نقلی با وجود اینکه امام هادی(ع) دارای نامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدکمیل حسینی حجاب اجباری؛ استدلال دروغین روشنفکران

یادداشت/ سیدکمیل حسینی حجاب اجباری؛ استدلال دروغین روشنفکران