مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 16:312018-03-12فرهنگي

تلاش عوامل اسرافیل برای آزادی سه زندانی


تهیه کننده فیلم سینمایی اسرافیل گفت: با کمک مردم و از طریق اکران های مردمی در حال تلاش هستیم که سه مادر که به دلیل بدهکاری به بانک برای بازپرداخت اقساط وام روانه زندان شده بودند، - آزاد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آخرین اکران فیلم اسرافیل و همچنین آخرین اکران مردمی پردیس سینمایی باغ کتاب در سال 96 با حضور پژمان بازغی، مستانه مهاجر، آزاده صمدی و محمد علیزاده برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم همراه بود.

پیش از شروع نمایش فیلم عوامل با حضور بر روی صحنه رفتند و مستانه مهاجر تهیه کننده اسرافیل با ابراز خوشحالی از حضور مردم در کنار عوامل فیلم برای انجام یک کار خیر گفت: از همان ابتدای اکران فیلم تصمیم گرفتیم تا با همراهی مردم یک حرکت خیرخواهانه انجام دهیم.

در حال حاضر زنان زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی ناشی از عدم توانای پرداخت وام یا اقساط و مسایل مالی در زندان هستند و تصمیم گرفتیم تا در مسیر اکران اسرافیل بتوانیم در حد توانمان به این افراد کمک کنیم.

وی افزود: با کمک مردم و از طریق اکران های مردمی در حال تلاش هستیم که سه مادر که به دلیل بدهکاری به بانک برای بازپرداخت اقساط وام روانه زندان شده بودند، آزاد شوند.

بسیار خوشحال هستیم که تا پایان اکران می توانیم شرایطی را فراهم کنیم که منجر به آزادسازی سومین بانوی زندانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عوامل اسرافیل برای آزادی سه زندانی

تلاش عوامل اسرافیل برای آزادی سه زندانی