مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 05:352018-03-13اقتصادي

داغ ترین بحث های مهم ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟


کنفرانس سالانه CERA Week بدون شک مهم ترین کنفرانس نفت و گاز جهان است و نشست امسال شاهد پرتعدادترین حضور در تاریخ 35 ساله این رویداد بود که حاکی از بازگشت به زندگی صنعت نفت و گاز پس از رکود چند ساله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از وزیران نفت اوپک گرفته تا مدیران بلندپایه شیل، مدیران مالی برجسته و صف طویل از تحلیلگران مطرح در این کنفرانس حضور پیدا کردند.

این رویداد که در آن مقامات اوپک به مانورهای آینده اشاره کردند، مدیران نفتی از برنامه های هزینه رونمایی کردند و پیش بینی کنندگان به پیش بینی روند حرکت قیمت پرداختند، نشانه هایی را از روند حرکت صنعت در کوتاه مدت و بلندمدت برملا کرد.

پایگاه خبری اویل پرایس در گزارشی به پنج موضوع کلیدی کنفرانس سال 2018 پرداخته که عبارتند از: 1_ پیک تقاضا برای نفت پیک تقاضا برای نفت به یکی از جذاب ترین مباحث صنعت نفت طی چند سال گذشته تبدیل شده و به نظر می رسد هر بار با انتشار یک گزارش جدید، پیش بینی ها درباره پیک تقاضا به زمان فعلی نزدیک تر می شود، اما تاریخ دقیق متفاوت است.

به عنوان نمونه رویال داچ شل پیش بینی کرده پیک تقاضا ممکن است در پنج تا 15 سال آینده برسد، در حالی که شرکت BP پیش بینی کرده تقاضا در دهه 2030 به اوج خود خواهد رسید، اما کاهش مستمر قیمت باطری باعث شده پیش بینی های مثبت درباره رشد خودروهای برقی مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ ترین بحث های مهم ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟

داغ ترین بحث های مهم ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟