مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 14:202018-03-13فرهنگي

انتقاد فرزند شهلا ریاحی از یک بی اخلاقی


فرزند شهلا ریاحی با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها در انتشار اخبار از احوال این هنرمند گفت: مادرم با توجه به شرایط جسمی فعلا اوضاع خوبی ندارد و تحت درمان است تا به زودی به منزل خود بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صبح سه شنبه 22 اسفندماه عکسی از شهلا ریاحی در شبکه های مجازی منتشر شده با این عنوان که وی در خانه سالمندان روزگار را سپری می کند.

منوچهر ریاحی فرزند این بازیگر در این باره گفت: نمی دانم چرا فردی که خودش هم در این عکس حضور دارد چنین کاری را با ما کرده و تصویر مادر من را که شرایط ناخوشی دارد، پخش کرده است.

در حالی که پزشک معالج مادرم می گوید این عکس فتوشاپ است و پیگیری برای پیدا کردن این خانم انجام می شود.

او که با ایسنا گفت وگو می کرد، ادامه داد: شهلا ریاحی 15 سال است که "دیمنشیا" و "آلزایمر" دارد و مدتی است با کاهش وزن شدید یعنی حدود 20 کیلوگرم روبه رو شده و حال چندان مساعدی ندارد، به همین دلیل مدتی است برای آنکه تحت نظر پزشکان قرار بگیرد، در مرکزی است که رسیدگی های ویژه به او شود تا پس از بهبودی سر خانه و زندگی اش برگردد.

این استاد دانشگاه درباره هزینه های درمان این بازیگر و کارگردان سینما نیز گفت: هیچ کس یک ریال هم به هنرمندی که 64 سال در این مملکت کار کرده، کمک نکرده و فقط وزارت ارشاد ماهی 200 هزار تومان به او می دهد، آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرزند شهلا ریاحی از یک بی اخلاقی

انتقاد فرزند شهلا ریاحی از یک بی اخلاقی