مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 07:302018-03-14فناوري

ساخت دستگاه جدید استخراج ارز دیجیتالی برای گرمایش خانه


یک استارتاپ فرانسوی دستگاهی ساخته است که علاوه بر استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، محیط خانه و محل کار کاربرانش را نیز گرم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت Interesting Engineering، از آنجا که این روزها تب استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در کشورهای مختلف جهان بالا گرفته است و کاربران بسیاری نیز از ابررایانه هایی که پردازنده و کارت گرافیک های بسیار قدرتمندی دارند، برای استخراج و ماینینگ ارزهای مجازی استفاده می کنند و در این طریق هم درامدهای هنگفتی را کسب می کنند، یک استارتاپ و شرکت فرانسوی به نام Qarnot تصمیم گرفته است که دستگاهی را تولید و معرفی کند که علاوه بر استخراج ارزهای دیجتالی، محیط خانه و محل کار را هم گرم می کند.

نحوه عملکرد این گرم کننده، بدین صورت است که CPU و GPUهای ابررایانه های مورد استفاده کاربران، معمولا پس از گذشت زمان اندکی برای آنکه بتواند ارزهای مجازی رمزنگاری شده همچون بیت کوین، ریپل و مونرو را استخراج کند، گرمای زیادی را تولید می کند.

بنابراین می توان برای گرم کردن محیط امکان مختلف از گرمای حاصله آن استفاده و بهره برداری کرد.

این شرکت فرانسوی مدعی شده است کاربرانی که از این دستگاه استفاده کنند، علاوه بر کسب درآمد و ارزهای دیجیتالی، از هزینه هایی که باید برای مصرف انرژی و سوخت گرمایشی در خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه جدید استخراج ارز دیجیتالی برای گرمایش خانه

ساخت دستگاه جدید استخراج ارز دیجیتالی برای گرمایش خانه