موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - متناسب سازي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - سرمربي جديد - ليگ نخبگان آسيا - بازنشستگان كشوري - فرمانده انتظامي - ليگ برتر شنا - انتخابات فدراسيون بوكس - مذاكرات آمريكا و عراق - راه روستايي مسدود - سازمان وظيفه عمومي ناوا - بيسان گشت - محمدرضا واعظ مهدوي - فرمانداري لامرد - همسر مظفرالدين شاه - شعله پس - برجسته نگار هوشمند - كرسي آزادانديشي - كشتي فرنگي قهرماني روسيه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 11:002018-03-14اقتصادي

چرا زنبیل خرید شما هنوز خالی است؟


دلایل بسیاری برای خرید آنلاین وجود دارد، از خرید در اتاق نشیمن و با لباس راحت گرفته تا اجتناب از ترافیک و جمعیت زیاد، اینترنت به راحتی در دسترس همه هست و به جای اینکه از این طرف خیابان به طرف دیگر بروید، - بدون ترک خانه کالای مورد علاقه خود را با بهترین قیمت شکار می کنید.

حتی ممکن است با کالاهایی آشنا شوید که تا به حال اسم آن را هم نشنیده باشید.

فروشگاه های اینترنتی هم به خوبی از تغییرات شما آگاهند و همیشه به دنبال جابه جایی مرزها و یافتن روش هایی هستند که خرید را به فرآیندی سرگرم کننده تر و راحت تر تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، در ایران ضریب نفوذ گوشی های هوشمند بیشتر از اروپاست، اینترنت هم ارزان تر و قابل دسترس تر از قبل شده و با وجود موضوعاتی مثل ترافیک شدید یا آلودگی هوا، علاقه و اعتماد مردم به خرید اینترنتی" بیشتر شده است.

آمارها حاکی از افزایش اعتماد 30 درصدی مردم به خرید اینترنتی است، با این وجود چرا سبد خرید شما هنوز خالی است؟ چه چیزی شما را متوقف کرده است؟ اولین گام برای تغییر، آگاهی است.

چانه نزدن یعنی گران خریدن با وجود طیف گسترده ای از تبلیغات رنگارنگ، شاید یکی از مواردی که هنوز برای خرید اینترنتی متقاعد نشده اید، تفکر غالب مناسب نبودن قیمت کالاهای عرضه شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زنبیل خرید شما هنوز خالی است؟

چرا زنبیل خرید شما هنوز خالی است؟