مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 12:112018-03-15سياسي

نبود مدیریت یکپارچه مهمترین مشکل دریاچه زریوار است


استاندار کردستان با بیان اینکه معتقدم یکی از مهم ترین دلایل مشکلات امروز دریاچه زریوار نبود مدیریت یکپارچه است، گفت:مطالعات زیادی انجام شده است، - اما اگر این مطالعات به صحنه اجرایی نیاید کار بیهوده ای است که در کتابخانه ها خاک خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در جلسه کارگروه استانی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان در سنندج، برگزار شد، اظهار کرد: گزارشی که در این جلسه در مورد دریاچه زریوار مطرح شد مرا متاثر کرد و معتقدم اگر این روال همچنان ادامه داشته باشد دریاچه زریوار را از دست خواهیم داد.

وی تصریح کرد: معتقدم یکی از مهم ترین دلایل مشکلات امروز این دریاچه نبود مدیریت یکپارچه است که باید در این راستا تمهیدات لازم از سوی متولیان امر اندیشیه شود.

وی با بیان اینکه ما برای دریاچه زریوار پیگیری ملی نداشته ایم، گفت: در بحث دریاچه ارومیه تمام بخش های کشوری ورود پیدا کرده ولی ما در استان به این جمع بندی که برای نجات این دریاچه چه کاری باید انجام دهیم، نرسیده ایم.

استاندار کردستان اذعان داشت: مطالعات زیادی انجام شده است، اما اگر این مطالعات به صحنه اجرایی نیاید کار بیهوده ای است که در کتابخانه ها خاک خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مدیریت یکپارچه مهمترین مشکل دریاچه زریوار است

نبود مدیریت یکپارچه مهمترین مشکل دریاچه زریوار است