مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 19:162018-03-15بين الملل

لو پوئن: فرانسه برای دختر پادشاه عربستان قرار بازداشت صادر کرده است


نشریه «لو پوئن» گزارش داده است که در پی حمله محافظ دختر پادشاه عربستان به یک طراح دکوراسیون داخلی در پاریس، دادگاهی در فرانسه علیه این شاهزاده سعودی قرار بازداشت صادر کرده است.

- نشریه لو پوئن گزارش داده است که در پی حمله محافظ دختر پادشاه عربستان به یک طراح دکوراسیون داخلی در پاریس، دادگاهی در فرانسه علیه این شاهزاده سعودی قرار بازداشت صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه فرانسوی لو پوئن روز پنج شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دادگاهی در پاریس علیه حصه بنت سلمان فرزند پادشاه و خواهر ناتنی ولی عهد عربستان سعودی قرار بازداشت صادر کرده است.

بنا بر این گزارش که از سوی خبرگزاری فرانسه هم تایید شده، بنت سلمان متهم است که در سپتامبر سال 2016 میلادی به یکی از محافظانش دستور داده که یک طراح دکوراسیون داخلی را که در آپارتمان او در پاریس مشغول کار بوده، کتک بزند.

این طراح دکوراسیون که از این شاهزاده سعودی شکایت کرده، می گوید مشغول عکس برداری از اتاقی بوده که باید تزیین می شده، اما بنت سلمان وی را به تلاش برای عکس برداری مخفیانه و فروش آن ها به رسانه ها متهم کرده و به محافظش دستور داده این طراح فرانسوی را کتک بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لو پوئن: فرانسه برای دختر پادشاه عربستان قرار بازداشت صادر کرده است

لو پوئن: فرانسه برای دختر پادشاه عربستان قرار بازداشت صادر کرده است