مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 14:312018-03-16سياسي

سال 96 سال پیروزی ملت ایران بود/ برملا شدن چهره واقعی شیعه انگلیسی


امام جمعه خرم آباد سال 96 را سال پیروزی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در سال 96 افتخارات و پیروزی های متعددی را برای خود ثبت وضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرم آباد، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با بیان اینکه تقوا برترین دارایی و محبوبترین اعمال است، اظهار کرد: امام محمدباقر(ع) می فرمایند به خدا قسم محبوب ترین یاران ما کسانی هستند که سه ویژگی تقوا، علم و آگاهی به دین و حفظ اسرار و رازداری را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مصادف با بمباران شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق است، در این روز رژیم بعث یکی از جنایات خود را با بمباران شیمیایی شهر حلبچه انجام داد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کشورهای غربی همچون آلمان و فرانسه بمب های شیمیایی را در اختیار عراق قرار داده و عراق نیز با بمباران شیمیایی حلبچه 5 هزار نفر را شهید و یا مجروح کرد، افزود: امروز نیز متاسفانه آمریکا به تروریست های سوریه بمب های شیمیایی داده تا آن ها از بمب ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی با وجود ارائه اسناد و اثبات مبنی بر جنایت های آمریکا، گفت: این یک نمونه از رفتار دوگانه غربی ها نسبت به مسائل انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 96 سال پیروزی ملت ایران بود/ برملا شدن چهره واقعی شیعه انگلیسی

سال 96 سال پیروزی ملت ایران بود/ برملا شدن چهره واقعی شیعه انگلیسی