مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 11:262018-03-17سياسي

یادداشت مهمان/ راهنمای خرید دوربین عکاسی برای نوروز


برای عکاسی در سفرهای خانوادگی که عکاسی به منزله یک کار حرفه ای نیست، پیشنهاد اول و آخر من همیشه دوربین های کامپکت بوده و هست.

- خبرگزرای فارس ـ محسن زین العابدینی (عکاس): آخر سال که می شود وقتی در فکر تدارک سفرهای نوروزی هستیم و چمدان ها را می بندیم، یکی از دغدغه هایمان، ثبت لحظات زیبای سفر است.

معمولا در این روزهای باقی مانده به پایان سال دوستان دور و نزدیک که قصد خرید و تهیه دوربین های عکاسی را دارند با تماس های تلفنی، تقاضای راهنمایی دارند.

این تماس ها معمولا با سایر همکاران و دوستانم ـ که از خانواده هنر عکاسی هم هستند ـ برقرار می شود و باید گفت سوال بسیاری از خریداران دوربین های عکاسی است که چه دوربینی را بخریم؟ در این مطلب قصد داریم نکاتی را در باب خرید دوربین عکاسی برای استفاده خانواده ها و با کاربری عمومی یادآور شویم، پس اگر شما هم قصد خرید یک دوربین عکاسی برای خانواده خود را دارید، این راهنما را تا انتها بخوانید.

* دوربین های تلفن همراه بگذارید خیالتان را همین اول کار راحت کنیم.

امروزه با رشد و گسترش تلفن های هوشمند همراه و در کنار آن دوربین های عکاسیشان، این مهمان همیشگی جیب ها و کیف هایمان باید بگویم که عکاسی بیشتر از هر زمان دیگری در دسترس قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ راهنمای خرید دوربین عکاسی برای نوروز

یادداشت مهمان/ راهنمای خرید دوربین عکاسی برای نوروز