مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 14:312018-03-17سياسي

استمرار آموزش خبرنگاران شیوه های نوین/ درصدد تقویت خانه های مطبوعات


عضو هیأت مدیره شورای مرکزی خانه های مطبوعات و رسانه های کشور گفت: از سال آینده آموزش خبرنگاران با شیوه های نوین و به روز در سراسر کشور دنبال می شود.

- علی خادمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین نشست صمیمی اعضای هیأت مدیره شورای مرکزی خانه های مطبوعات و رسانه های کشور با وی بر لزوم آموزش خبرنگاران تأکید و خواستار استمرار آموزش خبرنگاران با آموزش های نوین و به روز در استان های کشور شد.

وی با قدردانی از دیدگاه های مثبت و مؤثر معاون مطبوعاتی وزیر در بخش های مختلف از جمله واگذاری برخی از اختیارات وزارت ارشاد به خانه های مطبوعات عنوان کرد: واگذاری برخی از اختیارات وزارت ارشاد، از اوایل سال آینده به خانه های مطبوعات از اولویت های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است.

عضو شورای مرکزی خانه های مطبوعات و رسانه های کشور افزود: براساس موافقت معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، برگزاری دوره های آموزشی نوین خبرنگاران، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، امور مربوط به مجوزها از دیگر اختیاراتی است که به زودی به خانه های مطبوعات واگذار خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: با واگذاری حدود 18 مورد از اختیارات وظایف وزارت ارشاد به خانه های مطبوعات به جز توزیع آگهی های دولتی؛ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آموزش خبرنگاران شیوه های نوین/ درصدد تقویت خانه های مطبوعات

استمرار آموزش خبرنگاران شیوه های نوین/ درصدد تقویت خانه های مطبوعات