مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 17:002018-03-17سياسي

شورا جای سیاست بازی و ورود به حاشیه ها نیست


شورا جای سیاست بازی و ورود به حاشیه ها نیست و رسالت خود را خدمت به مردم می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به عملکرد 7 ماهه شورای پنجم عنوان کرد: در این مدت 210 لایحه به شورای شهر واصل شد و در مجموع 230 مورد لوایح و طرح ها و نامه های مردمی نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: همچنین 40 جلسه علنی و رسمی و فوق العاده در این 7 ماه بررسی شد و هیات رییسه نیز 28 جلسه و کمیسیون تلفیق 37 جلسه را برگزار کرده اند؛ همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قم تاکنون 203 جلسه تخصصی داشته اند.

وی تصریح کرد: در این مدت 8 هزار و 450 فقره نامه به شورا واصل شده است؛ ضمن اینکه 22 مورد مصوبه توسط کمیته تطبیق رد شده که بعد از رد شدن شورا بر آن اصرار کرده که به شورای حل اختلاف رفته و در نهایت 17 مورد لایحه به نفع شورا تایید شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: دیدار مردمی یکی از رویکردهای مهم شورا در پاسخگویی به مطالبات است از طرفی اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در تمامی جلسات هیات مدیره و شورای سازمان های وابسته به شهرداری و کمیسیون های تخصصی در جهت نظارت و پیگیری مطالبات حضور دارند.

وی بیان کرد: شورا خود را خادم مردم می داند و بر این باور است که این جا سیاست بازی و سیاست زدگی و مسائل حاشیه ای نیست و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا جای سیاست بازی و ورود به حاشیه ها نیست

شورا جای سیاست بازی و ورود به حاشیه ها نیست