مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:412018-03-19بين الملل

ایران در رسانه های جهان/ احتمال خروج ترامپ از برجام در ماه می


اخبار «ایران در جهان« طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله احتمال خروج ترامپ از برجام در ماه می و عدم توافق کره شمالی با کشوری که در برجام عهدشکنی کند، - اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله احتمال خروج ترامپ از برجام در ماه می و عدم توافق کره شمالی با کشوری که در برجام عهدشکنی کند، بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می باشد: مستندات پیوندهای مایک پامپئو با گروه های اسلام هراس و ایران ستیز اسناد "و شواهد نشان می دهند گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا پیوندهای نزدیکی با گروه های اسلام هراس و ایران ستیز دارد.

*** کره شمالی با کشوری که در برجام عهدشکنی کند توافق نمی کند تحلیلگر "ارشد مسائل بین المللی در یادداشتی به دولت آمریکا هشدار داده در صورت عهدشکنی در برجام در مذاکره با کره شمالی موفق نخواهد شد.

*** برنامه ضدایرانی محمد بن سلمان در سفر به واشنگتن/ مخالفت روسیه با چسباندن هرگونه ضمیمه به برجام گزارش "یک روزنامه صهیونیستی در خصوص سفر قریب الوقوع ولی عهد عربستان به آمریکا و اظهارات دیپلمات های آمریکایی درباره برجام از جمله موضوعات اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رسانه های جهان/ احتمال خروج ترامپ از برجام در ماه می

ایران در رسانه های جهان/ احتمال خروج ترامپ از برجام در ماه می