مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 11:412018-03-19بين الملل

بعد از رسوایی خانوادگی محبوبیت نخست وزیر ژاپن به کمترین حد از سال 2012 رسید


بعد از اعلام رسوایی نخست وزیر ژاپن و همسرش به دلیل فروش زمین دولتی به یک دوست با تخفیف بسیار زیاد، محبوبیت وی از زمان آغاز نخست وزیری اش تا کنون به پایین ترین حد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محبوبیت شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بشدت رو به کاهش گذاشته است.

  به نوشته خبرگزاری رویترز، بعد از انتشار اخباری مبنی بر فساد مالی آبه و همسرش محبوبیت او به کمترین میزان خود طی شش سال گذشته رسید.

  اخیرا وزارت دارایی ژاپن اعلام کرد، اسنادی مرتبط با فروش یک قطعه زمین دولتی با تخفیف بسیار به یک مدرسه ساز وجود دارد و گزارش هایی وجود داشت که نام نخست وزیر و همسرش از آن حذف شده است.

اوایل ماه جاری یکی از مقامات وزارت دارایی ژاپن خودکشی کرد و یادداشتی از خود برجا گذاشته بود که بعد از انتشار آن، تارو آسو وزیر اقتصاد ژاپن و شینزو و آکی آبه نخست وزیر و همسرش در معرض اتهام قرار دارند.

  البته نخست وزیر ژاپن و همسرش هرگونه اتهامی در این رابطه را رد کردند و از وزیر دارایی خواست تحقیقاتی جامع انجام بگیرد تا حقایق مشخص شود.

 پنل پارلمان ژاپن روز دوشنبه (امروز) از آبه در رابطه با این مسئله سوال کرد که وی هرگونه دستوری از جانب نخست وزیری برای تغییر در اسناد را رد کرد و گفت حتی از وجود آن اصلا اطلاعی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از رسوایی خانوادگی محبوبیت نخست وزیر ژاپن به کمترین حد از سال 2012 رسید

بعد از رسوایی خانوادگی محبوبیت نخست وزیر ژاپن به کمترین حد از سال 2012 رسید