مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 12:302018-03-20بين الملل

آخرین مقاله هاوکینگ 2 هفته قبل از فوت


"استیون ویلیام هاوکینگ" کیهان شناس و فیزیکدان نظری برجسته بریتانیایی در واپسین روزهای عمرش در حالیکه در بستر بیماری بود، به همراه همکارش "توماس هرتوگ"(Thomas Hertog) فیزیکدان 42 ساله بلژیکی، - "استیون ویلیام هاوکینگ" کیهان شناس و فیزیکدان نظری برجسته بریتانیایی در واپسین روزهای عمرش در حالیکه در بستر بیماری بود، به همراه همکارش "توماس هرتوگ"(Thomas Hertog) فیزیکدان 42 ساله بلژیکی، یک مقاله با نام "یک خروج آرام از تورم درونی"(A Smooth Exit from Eternal Inflation) نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این فیزیکدان نسخه نهایی آخرین مقاله علمی خود را تنها دو هفته پیش از فوت منتشر کرد.

در این مقاله آنها درباره ی اینکه چگونه می توان شواهدی را از وجود "چند جهانی"(Multiverse) کشف و پایان زندگی را پیش بینی کرد، نوشته اند.

" چند جهانی" یک نظریه درباره این است که جهان ما داخل یک حباب واقع شده است و اینکه چند جهان دیگر نیز داخل حباب ما وجود دارد.

در این مقاله آنها مطرح می کنند که شواهد وجود جهان های موازی باید در اندازه گیری های تشعشعات زمینه، از آغاز زمان وجود داشته باشد.

این تشعشعات زمینه را می توان به نوبه خود توسط یک کاوشگر عمیق فضایی که بر روی آن چند ردیاب نصب شده باشند، اندازه گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مقاله هاوکینگ 2 هفته قبل از فوت

آخرین مقاله هاوکینگ 2 هفته قبل از فوت