مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 22:062018-03-20سياسي

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین


روز بین المللی نوروز طی مراسم باشکوهی در دفتر سازمان ملل در وین گرامی داشته شد.

- "، مراسم بزرگداشت روز بین المللی نوروز به همت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در وین بعدازظهر امروز (سه شنبه 29/12/96) در محل دفتر سازمان ملل در وین برگزار شد.

  در این مراسم که با حضور جمع زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و روسای سازمانهای بین المللی مستقر در وین و تعدادی زیادی از مهمانان و دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی با شکوه خاصی برگزار شد، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، آذربایجان، هند، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و ترکیه شرکت داشتند.

  یوری فدوتف مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و تعدادی دیگری از مدیران ارشد سایر سازمانهای بین المللی نیز در این مراسم حضور داشتند.

  در جریان این مراسم رضا نجفی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین به نمایندگی از سوی کشورهای شرکت کننده سخنرانی و در سخنان خود ضمن تبریک نوروز و اشاره به سابقه تاریخی این مناسبت مهم که ریشه در فرهنگ سرزمین کهن پارس داشته و در طول قرون و اعصار از سوی ملل و اقوام مختلف حفظ و گرامی داشته شده است بر اهمیت آن به عنوان نماد حیات، زیبایی، وحدت، صلح و دوستی بین ملتها تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین

برگزاری مراسم روز بین المللی نوروز در دفتر سازمان ملل در وین