مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 15:502018-03-22سياسي

مراسم لیله الرغائب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود


مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم شب لیله الرغائب در نخستین شب جمعه ماه رجب در این مکان مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه نخستین شب جمعه ماه مبارک رجب به نام لیله الرغائب نام گذاری شده است، اظهار کرد: یکی از برترین شب های رجب، لیله الرغائب است و از رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) روایت شده است که فرمودند از نخستین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید؛ زیرا ملائکه و فرشتگان خداوند به آن شب، لیلهالرغائب می گویند و علت نام گذاری این است که، چون یک سوم از شب می گذرد تمامی فرشتگانی که در آسمان ها و زمین هستند، در کعبه و اطراف آن جمع می شوند، در این هنگام خداوند آنان را مورد خطاب خویش قرار می دهد و می فرماید: ای فرشتگان من! هر چه می خواهید از من بخواهید .

وی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن لیله الرغائب ویژه برنامه ای در سحر روز جمعه سوم فروردین ماه در صحن جامع مسجد مقدس جمکران با حضور زائران و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران افزود: این ویژه برنامه از ساعت دو بامداد روز جمعه با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم لیله الرغائب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

مراسم لیله الرغائب در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود