مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 17:052018-03-23فرهنگي

پیام تسلیت معاون فرهنگی ارشاد برای درگذشت داریوش شایگان


معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت دکتر داریوش شایگان را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام دکتر محسن جوادی ، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است: خبر درگذشت استاد داریوش شایگان در روزهای آغاز سال جدید موجب تلخکامی و تاسف فعالان عرصه فرهنگ شد.

ایشان در زُمره اندیشمندان معاصر بودند که ضمن مطالعه و پژوهش در حوزه شرق شناسی بر فهم بنیادهای مدرنیته تاکید داشتند تا در مواجهه با تمدن غربی گرفتار توهم و خودباختگی نشویم.

ضایعه درگذشت دکتر داریوش شایگان را به همه اهالی فرهنگ و اندیشه و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری داریوش شایگان روز دوشنبه ششم فروردین ماه برگزار می شود.

علی دهباشی درباره جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری این نویسنده، پژوهشگر و مترجم به ایسنا گفت: مراسم تشییع پیکر شایگان روز دوشنبه ششم فروردین ماه ساعت 9 صبح در سرسرای مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار و پیکر او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون فرهنگی ارشاد برای درگذشت داریوش شایگان

پیام تسلیت معاون فرهنگی ارشاد برای درگذشت داریوش شایگان