مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 09:312018-03-24اقتصادي

غار علیصدر، ضامن جذب گردشگر


افزایش تعداد بازدیدکنندگان از غار علیصدر نشان می دهد تبلیغات تأثیرگذار و معرفی مناسب جاذبه های استان همدان، می تواند باعث ترغیب گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت سیاحتی علیصدر، میزان بازدید از این غاز شگفت انگیز تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

بدون شک مهم ترین جاذبه گردشگری استان همدان، غار شگفت انگیز علیصدر است و برای اثبات این مدعا کافی است که در سفرهای خود به دیگر نقاط کشور، زادگاه خود را معرفی کنید و در اکثر موارد با این عکس العمل مواجه می شود که طرف مقابلتان از غار علیصدر خواهد گفت و اینکه به چه اندازه از دیدن این غار، شگفت زده شده است.

البته نباید فراموش کرد که در سال جاری رویداد مهم همدان، 2018 باعث شده که اقدامات قابل توجهی درباره معرفی همدان صورت گیرد و به همین دلیل است که تقریبا برای نخستین بار شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی همدان با محوریت غار علیصدر در اقصی نقاط پایتخت هستیم که در معرفی همدان و جذب گردشگران تأثیر خود را گذشته و همین افزایش 40 درصدی بازدیدکنندگان از بزرگترین غار آبی جهان موید این نکته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر، ضامن جذب گردشگر

غار علیصدر، ضامن جذب گردشگر