مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 15:102018-03-24سياسي

روشن شدن علل سانحه نفتکش سانچی تا یک ماه آینده


مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: انتظار داریم تا یک ماه آینده علل و عوامل سانحه نفتکش سانچی روشن شود.

- محمد راستاد در حاشیه بازدید از بندر شهید حقانی بندرعباس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تمهیدات پیش بینی شده جهت اشاعه فرهنگ سفر و گردشگری دریایی شاهد افزایش استقبال هموطنان هستیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا از نظر ایجاد امکانات رفاهی و ایمنی شناورها و مسافران در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشیم، تصریح کرد: امروز در بازدید از پایانه شهید حقانی بندرعباس به عنوان مهمترین و پرترددترین پایانه مسافری دریایی کشور داشتم، به وضوح شاهد بودیم اقدامات صورت گرفته مورد رضایت مسافران بوده و روند اقدامات را رو به بهود و پیشرفت قلمداد کردند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری دریایی به توجه بیشتری نیاز داریم، اضافه کرد: در ایام نوروز 97 با استقرار 9 فروند اسکله شناور مخصوص گردشگری دریایی در هرمزگان گام مهمی برداشته شد و امیدوارم این موضوع در تمامی مبادی گردشگری شمال و جنوب کشور تداوم داشته باشد.

راستاد با بیان اینکه 41 فروند شناور مسافری با 6300 صندلی در پایانه شهید حقانی بندرعباس دایر است، اضافه کرد: خوشبختانه این ظرفیت به خوبی مدیریت شده و شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن شدن علل سانحه نفتکش سانچی تا یک ماه آینده

روشن شدن علل سانحه نفتکش سانچی تا یک ماه آینده