مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 15:312018-03-24سياسي

یک مقام مسئول راه آهن: قطار گردشگری راه ابریشم 9 فروردین راه اندازی می شود


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن از راه اندازی و آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه آهن تهران از امروز چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت: - علاقه مندان برای خرید بلیت با شماره 0214159 تماس بگیرند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاظمی منش مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک نوروز 97 و آرزوی شادکامی برای ملت شریف ایران به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: از روز شنبه 4 فروردین در تور ویژه راه آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه آهن سراسری به علاقه مندان معرفی می شود.

وی افزود: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر به حساب می آید که از نگاه مسافران قطارها باز مانده و نیازمند همراهی با کارشناس راه آهن برای معرفی بخشهای مختلف آن به گردشگران است.

این مقام مسئول در شرکت راه آهن یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع در خصوص چگونگی خرید بلیت و اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مسافر راه آهن با شماره 0214159  تماس بگیرند.

کاظمی منش همچنین از راه اندازی قطار گردشگری راه ابریشم در مسیر تهران-بیابانک از 9 فروردین 97 خبر داد و گفت: گردشگران با قطار از ایستگاه تهران حرکت و بعد از پیاده شدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام مسئول راه آهن: قطار گردشگری راه ابریشم 9 فروردین راه اندازی می شود

یک مقام مسئول راه آهن: قطار گردشگری راه ابریشم 9 فروردین راه اندازی می شود