مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 08:252018-03-25اجتماعي

کویرنوردی در ریگ‏‏زارهای زیبای صادق آباد بافق


کویر علاوه بر مناظر دیدنی و زیبای طبیعی، در میان منابع متنوع جهانگردی یکی از جاذبه‏‏ های گردشگر پسند محسوب می‏‏ شود و ریگزارهای صادق آباد شهرستان بافق یکی از پرجاذبه ترین کویرهای استان برای سپری کردن ایام نوروزی برای گردشگران و میهمانان نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منطقه گردشگری که در نزدیکی شهر بافق واقع شده است، از قسمت شمال به روستای حسن آباد و از جنوب به روستای صادق آباد منتهی می شود و مردم محلی به آن کویر صادق آباد می‏‏ گویند.

کویر صادق آباد دارای تپه هایی از شن های روان بدون جهت و برخوردار از پوشش گیاهی بسیار ضعیفی است، چون دقیقاً در جنوب نمکزارهای شهرستان بافق قرار دارد.

این جاذبه گردشگری که تا چند سال گذشته شناخته شده نبود، با تلاش ‏‏های صورت گرفته از جانب مسئولان و مردم شهرستان بافق امروزه به یکی از مکان‎‎های کردشگری زیبای این شهرستان تبدیل شده است.

راه آسفالته و هموار دسترسی به این منطقه که در سمت شمال شهرستان بافق واقع شده، یکی از ویژگی‎‎های این منطقه گردشگری است.

کویر صادق آباد هم اکنون دارای یک کمپینگ تفریحی است که در آن فعالیت‏ هایی مانند ریگ‏نوردی، شترسواری، موتورسواری، کویرنوردی، پرواز با چتر پاراسل، والیبال ساحلی، حمام آفتاب و زمین بدمینتون است و مکان مناسبی برای سپری کردن یک روز نورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویرنوردی در ریگ‏‏زارهای زیبای صادق آباد بافق

کویرنوردی در ریگ‏‏زارهای زیبای صادق آباد بافق